כרמי יוסף: בולען נפער בבריכה פרטית, אדם אחד נעדר

נתי קאליש 2 Comment on כרמי יוסף: בולען נפער בבריכה פרטית, אדם אחד נעדר

כוחות משטרה והצלה הוזעקו לבית פרטי בכרמי יוסף שבחצירו נפער בולען בבריכה, גבר כבן 34 חולץ במצב קל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים, ואדם נוסף נעדר ומתבצעים אחריו חיפושים

דוברות כב"ה צילום: דוברות כב"ה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה 14:40 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על בור שנפער בקרקעית בריכה פרטית בחצר בית בשפלה. חובשים ופראמדיקים הוזעקו למקום והם מעניקים טיפול רפואי לגבר בן 34 שחולץ במצב קל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים, הוא מפונה לבי"ח קפלן. כ-15 מהנוכחים שלקו בחרדה מטופלים במקום.

במקביל, המשטרה בסיוע כבאות והצלה ומסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל מבצעים כעת סריקות אחר נעדר, שנשאב עפ"י החשד אל הבולען שנפער תחת הבריכה. כעת הצוותים מבצעים סריקות, מחשש לבולענים נוספים וקריסת קרקע.

 

חובש רפואת חירום במד"א אורי דמארי שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "מדובר באירוע חריג מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי בור שנפער בתחתית הבריכה הריקה. אנשים שהיו במקום סיפרו לי שלפתע נפער הבור ובתוך שניות בודדות כל המים של הבריכה נשאבו פנימה. גבר בן 34 שחילץ את עצמו מתוך הבור ישב מחוץ לבריכה כשהוא נסער. הוא סבל מחבלות קלות בראשו ובגפיים ולאחר טיפול רפואי פינינו אותו לבית החולים. האנשים שהיו במקום מכירים אחד את השני ודיווחו לנו שיש אדם אחד שנעדר וכוחות מיוחדים של הכיבוי פועלים כרגע על מנת לאתר ולחלץ אותו מתוך הבור."

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    השם ישמור. איך מעזים להחזיק בריכה בלי רשיון??